Prevleka za vzmetnico po meri

  1. UVOD
    Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Splošni pogoji) določajo pogoje uporabe storitev, ki so na voljo na spletni strani prevlekazavzmetnice.si (v nadaljevanju: spletna stran), in jih uporablja uporabnik (v nadaljevanju: Uporabnik). Tehnične informacije, ki niso vključene v te Splošne pogoje, so na voljo na spletni strani. Uporabnik z uporabo spletne strani potrjuje, da se zaveda in sprejema določila teh Splošnih pogojev.

  2. PONUDNIK STORITEV

Ime: Revoticon Kft.
Sedež: 1037 Budimpešta, Folyondár u. 30/B
Poslovna enota: 1132 Budimpešta, Reitter Ferenc u. 40.
Matična številka: 01 09 353633
Davčna številka: 27316535-2-41
Banka: Raiffeisen Bank
E-naslov: info@revotica.hu
Telefon: +36-1/490-0808

  1. POGOJI UPORABE

3.1. Odgovornost
Uporabnik uporablja spletno stran izključno na lastno odgovornost in sprejema, da Ponudnik storitev ne odgovarja za kakršnokoli premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, razen v primerih, ko je škoda povzročena z naklepom, hudo malomarnostjo, kaznivim dejanjem ali kršitvijo pogodbenih obveznosti, ki ogrožajo življenje, telesno integriteto ali zdravje.
Ponudnik storitev izključuje kakršnokoli odgovornost za ravnanje uporabnikov spletne strani in uporabnik v celoti prevzema odgovornost za svoje ravnanje.
Uporabnik je dolžan zagotoviti, da z uporabo spletne strani ne krši pravic tretjih oseb ali zakonodaje, niti neposredno niti posredno.
Ponudnik storitev ima pravico, vendar ni dolžan, nadzorovati vsebine, ki jo uporabniki morda naredijo dostopno na spletni strani (npr. komentarji), in ni dolžan iskati morebitnih znakov nezakonitih dejavnosti. Za te vsebine Ponudnik ne prevzema odgovornosti.

3.2. Avtorske pravice
Celotna vsebina spletne strani (besedila, slike, grafični elementi itd.) je avtorsko zaščitena in je ni dovoljeno kopirati, spreminjati ali razširjati v komercialne namene!

4. NAKUP NA SPLETNI STRANI

4.1. Cene
Cene, navedene na spletni strani, so bruto cene, ki vključujejo 27 % davka na dodano vrednost (DDV), ki velja na Madžarskem.

4.2. Postopek naročila
Spletna stran omogoča predstavitev izdelkov in oddajo spletnih naročil za uporabnike. Uporabnik lahko brska po spletni strani s pomočjo menijev. Izdelki so razvrščeni v kategorije.
S klikom na ime kategorije si lahko ogledate seznam izdelkov. Če vsi izdelki v kategoriji niso prikazani na eni strani, je mogoče listati med stranmi s pomočjo številk nad in pod seznamom izdelkov. S klikom na ime izdelka na seznamu izdelkov lahko dostopate do podrobne strani izdelka, kjer si lahko ogledate njegove lastnosti in ceno.
Na spletni strani lahko iščete izdelke tudi po ključnih besedah. Rezultati iskanja so prikazani v obliki seznama, podobno kot v kategorijah.
Izbrani izdelek lahko dodate v košarico s klikom na gumb "Dodaj v košarico", kjer lahko nastavite tudi želeno količino. Uporabnik lahko preveri vsebino košarice prek menija "Košarica", kjer lahko prilagodi količino ali odstrani izdelek. Celotno košarico lahko izbrišete s klikom na gumb "Izprazni košarico". Uporabnik lahko nadaljuje s postopkom nakupa s klikom na gumb "Plačilo", kjer vnese podatke za račun in dostavo.
Za oddajo naročila mora uporabnik vnesti ime, telefonsko številko, naslov za račun in naslov za dostavo, če je drugačen, ter e-poštni naslov.
V naslednjem koraku uporabnik izbere način dostave in plačila. Na strani s povzetkom lahko preveri vse vnesene podatke in vsebino naročila. Če je vse pravilno, lahko dokonča naročilo s klikom na gumb "Oddaj naročilo". O tem bo uporabnik obveščen na spletni strani in po e-pošti.

4.3. Zavezanost ponudbi, potrditev
Ponudnik storitev bo uporabnika o potrditvi naročila obvestil v 48 urah. Če uporabnik v tem času ne prejme potrditve, ni več vezan na svojo ponudbo in ni dolžan prevzeti naročenih izdelkov (vikendi in prazniki niso vključeni v 48 ur).
Potrditveni e-poštni naslov vsebuje podatke, vnesene med nakupom, podatke o naročilu, ime izdelka, ceno, izbrani način plačila in dostave ter številko naročila.

4.4. Sklenitev pogodbe
Pogodba se lahko sklene v madžarskem jeziku. Naročilo, oddano po elektronski poti, se šteje za sklenjeno pogodbo, ki je predmet zakona št. CVIII iz leta 2001 o elektronskem poslovanju in storitvah informacijske družbe. Pogodba spada pod uredbo vlade št. 45/2014 (II. 26.) in sledi določilom Direktive 2011/83/EU o pravicah potrošnikov.
Poleg samodejnega potrditvenega e-poštnega sporočila bo ponudnik uporabniku v roku 48 ur poslal dodatno potrditveno e-poštno sporočilo, s katerim bo sprejel ponudbo uporabnika. Pogodba je sklenjena, ko uporabnik prejme to potrditveno e-pošto, in ne z avtomatskim potrditvenim e-poštnim sporočilom (vikendi in prazniki niso vključeni v 48 ur).

4.5. Arhiviranje pogodbe

Pogodba, sklenjena preko spletne strani, ne velja za pisno pogodbo, ponudnik je ne registrira in je pozneje ni mogoče dostopati.

4.6. Plačilo
4.6.1. Predplačilo: Skupaj s samodejno potrditvijo naročila vam bomo poslali predračun, ki bo podrobno vseboval naročene izdelke in potrebne podatke za plačilo. Plačilo je treba opraviti v 14 dneh, sicer bo naročilo preklicano. Prosimo, da plačilo izvedete šele po prejemu predračuna.

4.7. Možnosti prevzema, dostava
4.7.1. Osebni prevzem:
Po predhodnem dogovoru lahko naročilo prevzamete v katerem koli od naših razstavnih salonov. Naročeni izdelek je mogoče prevzeti v času delovnih ur izbranega razstavnega salona. Osebni prevzem je brezplačen.

4.7.2. Dostava na dom:
Lahko naročite tudi dostavo naročenih izdelkov z dostavno službo.

5. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

5.1. Postopek uveljavljanja pravice do odstopa

Določbe v tej točki veljajo izključno za fizične osebe, ki delujejo zunaj svoje poklicne, samostojne dejavnosti ali poslovne dejavnosti, in ki kupijo, naročijo, prejmejo, uporabljajo ali imajo v lasti blago oziroma so naslovniki komercialne komunikacije ali ponudbe, povezane z blagom (v nadaljevanju Potrošnik).
Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prejemu izdelka ali, če gre za več izdelkov, po prejemu zadnjega od izdelkov, odstopi od pogodbe brez navedbe razloga.
Potrošnik lahko pravico do odstopa od pogodbe uveljavlja tudi med sklenitvijo pogodbe in prejemom izdelka.
Če Potrošnik želi uveljaviti svojo pravico do odstopa od pogodbe, mora svojo nedvoumno izjavo o odstopu poslati ponudniku na kontaktne podatke iz 1. točke teh splošnih pogojev (na primer po pošti ali elektronsko). Potrošnik pravočasno uveljavlja pravico, če pred iztekom zgoraj omenjenega roka pošlje obvestilo o odstopu.
Potrošnik mora dokazati, da je pravico do odstopa uveljavil v skladu s temi splošnimi pogoji.
V vsakem primeru ponudnik brez odlašanja po elektronski pošti potrdi prejem Potrošnikove izjave o odstopu od pogodbe.
Če je Potrošnik poslal izjavo o odstopu po pošti, se šteje, da je pravočasno poslana, če je bila poslana v štirinajstih koledarskih dneh (tudi zadnji dan roka).
Pri pošiljanju po pošti se kot datum upošteva datum pošiljanja, pri elektronskem sporočilu pa čas pošiljanja. Priporočljivo je, da Potrošnik pošlje odstopno izjavo kot priporočeno pošiljko, da lahko dokaže datum pošiljanja.
V primeru odstopa mora Potrošnik izdelek vrniti na naslov ponudnika, ki je naveden v točki 1 teh pogojev, brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v štirinajstih dneh po obvestilu o odstopu. Rok velja, če Potrošnik izdelek pošlje pred iztekom štirinajstdnevnega roka.
Stroški vračila izdelka ponudniku so breme Potrošnika. Ponudnik ne sprejema vrnjenih paketov s plačilom po povzetju. Potrošnik ne nosi drugih stroškov razen stroškov vračila izdelka.
Če Potrošnik odstopi od pogodbe, mu ponudnik povrne vsa plačila, vključno s stroški dostave, najpozneje v štirinajstih dneh po prejemu obvestila o odstopu, razen če je Potrošnik izbral dražjo metodo dostave. Ponudnik lahko povračilo zadrži, dokler ne prejme izdelka ali dokler Potrošnik ne dokaže, da ga je poslal nazaj, kar koli se zgodi prej.
Ponudnik povrne plačilo na enak način, kot je bilo plačilo izvedeno, razen če Potrošnik izrecno soglaša z drugačnim načinom povračila, pri čemer Potrošnik nima nobenih dodatnih stroškov.
Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je bilo zmanjšanje vrednosti posledica uporabe, ki presega običajno pregledovanje funkcionalnosti izdelka.

5.2. Kdaj Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe

V primeru pogodbe o opravljanju storitev po popolnem opravljanju storitve, če je ponudnik začel izvajati storitev z izrecnim predhodnim soglasjem potrošnika, in če je potrošnik potrdil, da izgubi pravico do odstopa po popolnem opravljanju storitve.
Pri izdelkih ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na finančnem trgu, na katerega ponudnik nima vpliva, tudi med 14-dnevnim rokom za odstop od pogodbe.
Pri izdelkih, ki niso predhodno izdelani, temveč so bili izdelani po potrošnikovih navodilih ali na podlagi njegovega izrecnega zahtevka, ali pri izdelkih, ki so očitno prilagojeni potrošnikovim potrebam.
Pri pokvarljivih izdelkih ali izdelkih, katerih rok uporabe je kratek.
Pri zapakiranih izdelkih, ki zaradi zaščite zdravja ali iz higienskih razlogov po odprtju embalaže niso primerni za vračilo.
Pri izdelkih, ki se zaradi svoje narave po dostavi neločljivo pomešajo z drugimi izdelki.
Pri alkoholnih pijačah, katerih dejanska vrednost je odvisna od nihanj na trgu, na katera ponudnik nima vpliva, in katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe, vendar se pogodba izvede šele po 30 dneh od sklenitve pogodbe.
Pri pogodbah, pri katerih je ponudnik na izrecno zahtevo potrošnika opravil nujna popravila ali vzdrževalna dela na domu.
Pri nakupu zapakiranih avdio ali video posnetkov ali računalniške programske opreme, če je potrošnik po dostavi odprl embalažo.
Pri nakupu časopisov, revij ali periodičnih publikacij, razen v primeru naročniških pogodb.
Pri pogodbah, sklenjenih na javnih dražbah.
Pri pogodbah o zagotavljanju nastanitve, prevoza, najema avtomobilov, prehranjevanja ali storitev, povezanih s prostimi dejavnostmi, razen če je v pogodbi določen določen datum ali rok za izpolnitev storitve.
Pri pogodbah o dobavi digitalne vsebine, ki ni na fizičnem nosilcu, če je ponudnik začel z izvajanjem storitve z izrecnim predhodnim soglasjem potrošnika, potrošnik pa je ob tem potrdil, da izgubi pravico do odstopa po začetku izvajanja storitve.

6. Jamstvo

6.1.

Garancija za stvarne napake V primeru, da Ponudnik ne izpolni svojih obveznosti, lahko Uporabnik uveljavlja pravico do garancije za stvarne napake v skladu z določbami Zakona o obligacijskih razmerjih (Obligacijski zakonik, 2013, V. zakon). V primeru pogodbe s Potrošnikom, ima Potrošnik pravico uveljaviti garancijo za napake v roku dveh (2) let od datuma prejema izdelka za napake, ki so obstajale že ob času izročitve izdelka. Po preteku dveh (2) let Uporabnik ne more več uveljavljati pravic iz naslova stvarne napake. Če gre za pogodbo, ki ni sklenjena s Potrošnikom, lahko Uporabnik uveljavlja pravico do garancije v roku enega (1) leta od prejema izdelka. Uporabnik ima na voljo naslednje pravice iz naslova stvarne napake: lahko zahteva popravilo ali zamenjavo izdelka, razen če je to nemogoče ali bi povzročilo nesorazmerno visoke stroške za Ponudnika v primerjavi z drugimi oblikami uveljavljanja pravic. Če Uporabnik ne zahteva popravila ali zamenjave, lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali izdelek popravi na stroške Ponudnika oziroma zahteva povračilo stroškov za popravilo, ki ga je opravil drug izvajalec. V skrajnem primeru lahko odstopi od pogodbe. Uporabnik lahko izbrano pravico iz naslova stvarne napake nadomesti z drugo, vendar nosi stroške prehoda na drugo pravico, razen če je bil prehod upravičen ali ga je povzročil Ponudnik. Uporabnik mora Ponudnika obvestiti o napaki takoj, ko jo odkrije, vendar ne kasneje kot v dveh (2) mesecih od odkritja napake. Uporabnik lahko svoje pravice iz naslova stvarne napake uveljavlja neposredno proti Ponudniku. Če je bila napaka odkrita v šestih (6) mesecih po dostavi, se domneva, da je napaka obstajala že ob dostavi izdelka, razen če Ponudnik dokaže drugače. Ponudnik ni odgovoren za napake, če dokaže, da so nastale po dostavi izdelka. Po preteku šestih (6) mesecev je dokazno breme na strani Uporabnika, ki mora dokazati, da je napaka obstajala že ob dostavi izdelka.

6.2. Garancija za izdelek Garancija za izdelek se lahko uveljavlja le v primeru napake na premičnem blagu (izdelku). V tem primeru lahko Uporabnik, ki se šteje za Potrošnika, izbere med pravico iz točke 6.1 ali uveljavlja garancijo za izdelek. V okviru garancije za izdelek lahko Uporabnik zahteva le popravilo ali zamenjavo poškodovanega izdelka. Izdelek je pomanjkljiv, če ne izpolnjuje kakovostnih zahtev, ki so veljale ob njegovem dajanju na trg, ali če nima lastnosti, navedenih v opisu proizvajalca. Pravico do uveljavljanja garancije za izdelek ima Uporabnik dve (2) leti od trenutka, ko je bil izdelek dan v promet s strani proizvajalca. Po tem obdobju Uporabnik izgubi to pravico. Uporabnik lahko garancijo za izdelek uveljavlja le proti proizvajalcu ali distributerju premičnine. V primeru uveljavljanja garancije za izdelek mora Uporabnik dokazati napako izdelka. Proizvajalec (distributer) se lahko oprosti obveznosti garancije za izdelek, če dokaže, da:

  • izdelek ni bil proizveden ali dan v promet v okviru njegove poslovne dejavnosti, ali
  • napake ob času dajanja izdelka na trg glede na takratno znanje znanosti in tehnike ni bilo mogoče prepoznati, ali
  • napaka izdelka izhaja iz uporabe zakonskih predpisov ali obveznih uradnih navodil. Proizvajalec (distributer) se lahko oprosti odgovornosti z dokazovanjem enega od teh razlogov. Za isto napako ni mogoče hkrati uveljavljati tako pravic iz naslova stvarne napake kot iz naslova garancije za izdelek. Če Uporabnik uspešno uveljavlja pravico iz garancije za izdelek, lahko uveljavlja pravico iz naslova stvarne napake v zvezi z zamenjanim izdelkom ali popravljenim delom le proti proizvajalcu.

6.3. Garancija

V zvezi z obvezno garancijo za določene trajne potrošniške izdelke veljajo predpisi Uredbe vlade št. 151/2003 (IX. 22.) o obvezni garanciji za določene trajne potrošniške izdelke. Ta uredba (predmetni obseg) se nanaša izključno na nove izdelke, prodane v okviru potrošniške pogodbe, sklenjene na ozemlju Madžarske, in zajema izdelke, navedene v prilogi k uredbi. Za trajne potrošniške izdelke, navedene v prilogi uredbe, velja 1-letna obvezna garancija, ki začne teči z dnem, ko je izdelek izročen Potrošniku, oziroma, če montažo opravi ponudnik ali njegov pooblaščeni zastopnik, z dnem montaže. Podjetje se lahko razbremeni obveznosti garancije le, če dokaže, da je vzrok za napako nastal po izročitvi izdelka. Za isto napako Potrošnik ne more hkrati uveljavljati garancijske terjatev skupaj s terjatvami iz stvarne napake ali garancije za izdelek, sicer pa Potrošnika pravice iz garancije zavezujejo neodvisno od pravic, določenih v točkah 6.1. in 6.2.

6.4. Uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake in garancije Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake in garancije na naslednjih kontaktih: Ime: Revoticon Kft. Naslov: 1037 Budapest, Folyondár u. 30/B Telefonska številka: +36-1/490-0808 E-poštni naslov: info@revotica.hu

7. MOŽNOSTI UVELJAVLJANJA PRAVIC 7.1. Kraj, čas in način obravnave pritožb Potrošnik lahko svoje pritožbe v zvezi z izdelkom ali dejavnostmi ponudnika naslovi na naslednje kontakte: Ime: Revoticon Kft. Naslov: 1037 Budapest, Folyondár u. 30/B Telefonska številka: +36-1/490-0808 E-poštni naslov: info@revotica.hu

Ponudnik bo ustne pritožbe, če je mogoče, takoj obravnaval. Če takojšnja obravnava ustne pritožbe ni mogoča zaradi narave pritožbe ali če Potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, bo ponudnik pritožbo zapisal v zapisnik – katerega bo hranil pet let skupaj z vsebino odgovora. Ponudnik bo Potrošniku izročil izvod zapisnika, če bo ustna pritožba podana osebno (v poslovnem prostoru), sicer bo ponudnik postopal v skladu s pravili o pisnih pritožbah. Če je pritožba podana po telefonu ali prek drugega elektronskega komunikacijskega sredstva, bo ponudnik Potrošniku najkasneje z vsebinskim odgovorom poslal kopijo zapisnika. V vseh drugih primerih bo ponudnik ravnal v skladu s pravili o pisnih pritožbah. Pritožba, prejeta po telefonu ali prek drugega komunikacijskega sredstva, bo opremljena z edinstveno identifikacijsko številko, kar omogoča lažjo sledenje pritožbi v prihodnosti. Ponudnik bo pisno pritožbo obravnaval v roku 30 dni. V smislu te pogodbe se za ukrep šteje oddaja na pošto. V primeru zavrnitve pritožbe bo ponudnik Potrošnika obvestil o razlogih za zavrnitev.

7.2. Druge možnosti uveljavljanja pravic Če se potrošniški spor med Ponudnikom in Uporabnikom ne reši v pogajanjih s Ponudnikom, ima Uporabnik na voljo naslednje možnosti uveljavljanja pravic:

  • Vložitev pritožbe pri organu za varstvo potrošnikov,
  • Pobuda za začetek postopka pred Spravno komisijo (navesti je treba kontaktne podatke Spravne komisije, pristojne glede na sedež Ponudnika),
  • Pobuda za začetek sodnega postopka.

Če potrošnik opazi kršitev svojih potrošniških pravic, je upravičen vložiti pritožbo pri organu za varstvo potrošnikov, ki je pristojen glede na njegov kraj bivanja. Po obravnavi pritožbe organ odloči, ali bo uveden postopek varstva potrošnikov. Pristojni za izvajanje prve stopnje varstva potrošnikov so okrožni uradi, ki so določeni glede na kraj bivanja potrošnika, in njihova lista je dostopna tukaj: http://jarasinfo.gov.hu/

Spletna platforma za reševanje sporov Evropska komisija je vzpostavila spletno stran, kjer se lahko potrošniki registrirajo in prek nje rešujejo svoje spletne nakupe z izpolnjevanjem obrazca, ne da bi morali iti na sodišče. Tako lahko potrošniki uveljavijo svoje pravice brez ovir, kot je oddaljenost. Če želite vložiti pritožbo v zvezi z izdelkom ali storitvijo, kupljeno prek spleta, in se ne želite takoj obrniti na sodišče, lahko uporabite platformo za spletno reševanje sporov. Na portalu lahko vi in trgovec, proti kateremu ste vložili pritožbo, skupaj izbereta organ za reševanje sporov, ki bo obravnaval pritožbo. Spletna platforma za reševanje sporov je na voljo tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

8. DRUGE DOLOČBE

8.1. Spremembe Splošnih pogojev, cen Ponudnik lahko te Splošne pogoje, cene izdelkov, ki so na voljo za naročanje na spletni strani, in druge prikazane cene kadarkoli spremeni brez retroaktivnega učinka. Spremembe začnejo veljati z objavo na spletni strani in veljajo samo za transakcije, opravljene po uveljavitvi sprememb.

8.2. Tehnične omejitve Naročanje preko spletne strani predpostavlja, da Uporabnik razume in sprejema možnosti in omejitve interneta, zlasti glede tehničnih zmogljivosti in morebitnih napak. Ponudnik ne prevzema odgovornosti, če pride do kakršnih koli težav pri delovanju internetnega omrežja, ki bi ovirale delovanje spletne strani in proces naročanja.

8.3. Politika zasebnosti Politika zasebnosti Ponudnika je dostopna na naslednjem naslovu: www.prevlekazavzmetnice.si
Ti Splošni pogoji začnejo veljati 17. septembra 2024.